Blog ochransiznacku.sk je zameraný na ochranu brandingu v širšom slova zmysle.
Základné články k ochrane značky:
- Aké označenie je spôsobilé byť ochrannou známkou a kedy uvažovať o ochrane Vašej značky
- Prečo si chrániť značku
- Prečo si chrániť značku vol. 2
- Dotácia z EÚ na ochranné známky EÚ, ako ušetriť na poplatkoch za ochranné známky EÚ
"Soňa z ochransiznacku.sk je skutočný odborník na duševné vlastníctvo. Doteraz som túto oblasť veľmi neriešil, pretože som si myslel, že v mojej oblasti a na Slovensku také niečo nepotrebujem. Mýlil som sa. Na Soni sa mi páči, že čokoľvek sa jej v tejto oblasti spýtam, veľmi rýchlo a ľudsky mi to vysvetlí a nezaťažuje ma rôznymi právnymi záležitosťami, ktorým ani nerozumiem. Vďaka nej mám konečne ochranné známky, obchodné podmienky, ochranu osobných údajov či autorské práva v poriadku a môžem s kľudom spávať."
:
Profesionálny prístup od prvotnej konzultácie, cez analyzovanie, až po zastupovanie a registráciu ochrannej známky. S prístupom, odbornosťou a komplexnosťou riešenia som bol spokojný a môžem iba odporúčať.
:
Čo je pod pojmom “branding” potrebné rozumieť?
Jeff Bezos (zakladateľ a CEO amazon.com) branding vystihol ako
to, čo o o Vás ľudia rozprávajú, keď nie ste v miestnosti!
samozrejme uvedený výrok je potrebné brať s nadhľadom 😉
Branding podnikateľa, freelancera, developera, ako aj umelca z pohľadu práva duševného vlastníctva tvoria nielen ochranné známky, ktoré Vám iste hneď napadli, ale aj výsledky tvorivej duševnej činnosti, ktoré chráni autorské právo, prípadne právo dizajnov a tiež aj označenia odlišné od ochranných známok, ktorými sú doménové mená a logá (nezapísané označenia). A samozrejme nesmieme vynechať ochranu obchodného mena.
Na blogu ochransiznacku.sk sa budem venovať týmto oblastiam práva duševného vlastníctva v spojení s aktuálnymi otázkami na online trhu ako aj na offline trhu.
Prečo slogan Now or never – teraz alebo nikdy?
Právo duševného vlastníctva sa vyznačuje preventívnou ochranou (yes, safety first, poznáme). Avšak ak napr. úspešne rozbehnuté podnikanie nemá zaregistrovanú ochrannú známku a dôjde k jej registrácii niekým iným, na následnú ochranu Vašich práv už môže byť bohužiaľ príliš neskoro – viac v článkoch na blogu.
A preto ochráňte si svoj branding, teda svoju značku Now or never = Teraz alebo potom už fakticky nikdy.
Verím, že Vám s tým pomôžem – zaujímavé blogové príspevky sú na ceste 😉